در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی از افزایش یک متری سرانه فضای آموزشی در مشهد خبرداد + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۲۲۳۴
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
استاندار خراسان رضوی از افزایش یک متری سرانه فضای آموزشی در مشهد خبرداد + فیلم
استاندار خراسان رضوی گفت: ما حدود ۵۰۰۰ کلاس کم داریم. در مشهد حدود یک متر به سرانه فضای آموزشی مشهد اضافه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، ۲۸ فروردین‌ماه، در افتتاح هنرستان شهید بااخلاق در شاهنامه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مسائل مهم ما در استان کمبود سرانه فضای آموزشی نسبت به میانگین کشوری و به ویژه در شهر مشهد و در حاشیه شهر است که فرماندار، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، نوسازی مدارس و خیرین همت کردند.

وی بیان کرد: امروز هنرستان شهید بااخلاق در شاهنامه افتتاح شد. خانواده شهید زمین این مدرسه را هدیه و خیرین در ساخت آن مشارکت کردند. این هنرستان در حاشیه شهر قرار داشته و حدود ۶۰۰ نفر ظرفیت آموزشی دارد. ۷۰ درصد اعتبار ساخت آن دولتی بوده است.

نظری با بیان اینکه یک نهضت ساخت کلاس در سطح استان به ویژه شهر مشهد و حاشیه شهر ایجاد شده است، عنوان کرد: ما حدود ۵۰۰۰ کلاس کمبود داریم تا به حد مناسب برسیم. در حال حاضر در مشهد حدود یک متر افزایش سرانه فضای آموزشی را داشتیم. مشهد یک شهر مهاجرپذیر است، بنابراین باید سرانه‌ها را به ویژه در فضای آموزشی تنظیم کنیم تا عقب‌ماندگی آموزشی اتفاق نیفتد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: قاعده ما با خیرین ۵۰-۵۰ است، یعنی از ۵۰۰۰ کمبود کلاس درس قرار است ۵۰ درصد را خیرین در برنامه بگذارند. در دو، سه سال آینده بسیاری از سرانه‌ها از جمله تخت بیمارستانی، سرانه فضای آموزشی، ورزش، تنش آبی، ناترازی برق وغیره در دستور کار ما قرار دارد که تا پایان دولت پروژه‌های در دست اجرا به اتمام خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->